Kundeservice

Brug for hjælp?

GulogGratis' kundeservice sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål eller kommentarer.

På hverdage besvarer vi skriftlige henvendelser fra kl. 8 til 20.
I weekender fra kl. 10 til 17.30.
På helligdage har kundeservice lukket.
Vi har nedenfor besvaret de mest gængse spørgsmål og du finder ligeledes en kontaktformular til kundeservice.

Kontaktinformationer

Hvis du vil ringe til os, så sidder vi klar ved telefonen på hverdage i tidsrummet mellem kl. 9 og 14.

Tlf.: 65 45 55 85

Hvordan opretter jeg en bruger?

Du kan gratis, nemt og hurtigt oprette en brugerprofil - du skal blot bruge din mail og et kodeord, så er du i gang!

Jeg er blevet snydt, hvad gør jeg?

Kontakt vores kundeservice. Herefter vil de enten tage fat i vedkommende eller vende tilbage til dig, hvis sagen skal anmeldes til politiet.

Læs mere om svindel her

Hvordan opretter jeg en annonce?

Vi har en hel guide til, hvordan du opretter en annonce - den kan du læse her

Er det gratis at oprette en annonce?

Det er som udgangspunkt gratis at oprette en annonce, men i enkelte kategorier er der betalingskrav.

Hvor henter jeg app'en?

Vi understøtter Android 10-12. Vores Android-app kan du hente i Google Play.

Vi understøtter fra iOS 14 og frem. Vores iOS-app kan du hente i App Store.

Alt du skal vide om Pakkepost

Som bruger, kan du købe pakkelabels fra vores forskellige leverandører. I den forbindelse kan der opstå en række spørgsmål, som vi har forsøgt at besvare.

Læs om Pakkepost

Kontakt GulogGratis' kundeservice

Udfyld formularen eller ring på tlf. 65 45 55 85.
Felter markeret med * skal udfyldes.

Din besked blev sendt

Vi har sendt en kopi til din e-mail. Din support sag har reference nummer: .
Vi kontakter dig hurtigst muligt.
Har du yderligere spørgsmål, kan du altid ringe på tlf. 65 45 55 85.