Det er de enkelte leverandører, der varetager pakken og pakkens transport. Det er derfor dem, som du skal kontakte, hvis indholdet i en forsendelse er gået i stykker. Det er modtager, som skal kontakte leverandøren.
Forsikringens dækningsgrad er forskellige fra leverandør til leverandør, og gælder altid i forhold til de vilkår, som den pågældende leverandør har.
- For GLS, op til kr. 4.500,-
- For DAO365, op til kr. 1.000,-
- For Postnord, op til kr. 4.800,-
- For Bring, op til kr. 4.000,-
DAO365: Telefonisk på 72 33 08 00 eller på mail driftsservice@daoas.dk
GLS: Telefonisk på 76 33 11 11 eller via web på: https://gls-group.eu/DK/da/gls-kontakt
Vælg på denne hjemmeside Privat afsender og herefter Reklamation.
Vælg herefter den menu som svarer til reklamations indhold.
PostNord: Telefonisk på 70 70 70 30
Pakken kan også efterlyses online via nedenstående link:
http://www.postnord.dk/da/Privat/Kundeservice/reklamation/Sider/reklamation.aspx
Bring: Kontakt GulogGratis kundeservice på kundeservice@guloggratis.dk eller telefonisk på 65 45 55 85.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.